lördag 12 juni 2010

Oflyt



Idag tänkte jag åka och hälsa på pappa och lillebror i Nybro, väl tillfixad och redo för att åka inser jag att sista tåget redan har gått. Skit liksom!
Nu tycker jag allt att någon kan dyka upp med ett fint sms och rädda min kväll! Fest, chill, häng, vad som helst bara jag slipper sitta hemma själv ännu en dag. Det har iofs varit helt och hållet mitt egna val att sitta hemma dem senaste dagarna, men nu kryper det äntligen lite i mig..!


Btw, så klippte jag av ett par dreads framtill för att få fram lite mer hår till luggen, men det ser bara skitroligt ut.
Nu vill jag att det ska växa satan så jag kan fixa till det igen! Väx väx väx hår lilla..


I morgon blir det iaf Nybro och papsen sa något om att hämta mig med MCn, coolt!

1 kommentar:

  1. Du hade rätt, jag har varit dålig på att höra av mig. Jag har svårt att se sådant själv, känns som jag är människor hack i häl dagarna i ända.

    Förlåt. Jag har faktiskt velat träffa dig flera ggr, men nu ska jag allt visa framfötterna!

    SvaraRadera