onsdag 9 juni 2010

Fin dag idag idag idag

Hann med nöd och näppe till terapin vid tre idag, har inte kommit i tid en enda gång än så länge och det är ju lite pinsamt. Men det gick ganska bra, för att vara fjärde gången jag träffar henne i alla fall. Först idag fick hon mig att tänka om och inse lite grejer som förhoppningsvis kan hjälpa mig att ändra mitt tänkande i situationer då det verkligen behövs.
Vi pratar mycket om hur man styrs av automatiska tankar och hur man inte får låta dem ta styr över en. Men det är faktiskt svårt, att inte tänka "automatiska" tankar :P

Efter terapin gick jag till Åhlens för att köpa en bok. Det tog mig säkert en timme innan jag hittade nåt som föll mig i smaken men den kostade inte mer än 29 kr :)
Sen åkte jag hem till syrran som legat hemma sjukt idag. Köpte med mig ett par vaniljhjärtan och 2 liter cola som vi smaskade i oss.
Vi såg en film och rotade fram gamla dagböcker och kort från när vi va små, nere i källaren..



Väldigt trevligt och lite nostalgiskt. Plus att syrran är en härlig person! <3

Sen blev det plötsligt natt och nu sitter jag här och bråkar med min dator,. men det får snart räcka för jag behöver verkligen sova >.<



Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar